بیش از 2 هزار کارآموز در مراغه مهارت های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند

بیش از 2 هزار کارآموز در مراغه مهارت های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند

مراغه - ایرنا - رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مراغه با اشاره به برگزاری دوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای توسط این مرکز گفت: از ابتدای سال تاکنون 2 هزار و 78 نفر در رشته های مختلف در این دوره ها شرکت کرده و مهارت های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.

 

بهرام کیانی افزود: این دوره های مهارت آموزی در طول سال جاری در قالب بیش از 427 هزار نفر ساعت برای مهارت آموزان برگزار شده است.
وی ادامه داد: در این دوره ها، کارآموزان مرکز فنی و حرفه ای برادران در 18 رشته آموزشی از جمله اتومکانیک درجه یک و 2، برق صنعتی، تراشکاری، جوشکاری، برق، تعمیر گوشی تلفن همراه، الکترونیک صنعتی، کشت گلخانه، خیاطی، شلوار دوزی و سیم پیچی با مهارت های لازم آشنا شدند.
وی اضافه کرد: در این مدت، خواهران کارآموز نیز در رشته های شلوار دوزی، رایانه، حسابداری و خیاطی آموزش های لازم را فرا گرفتند.
وی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی برای کارآموزان گفت: در این مدت 305 نفر از زندانیان زندان مراغه دوره های مهارت آموزی در رشته های اتومکانیک درجه دو و برق ساختمان در محل زندان این شهر برگزار شد.
کیانی افزود: امسال برای سنجش مهارت های کارآموزان در رشته های مختلف، پنج هزار و 697 نفر در آزمون های مهارت سنجی غنی و حرفه ای در این شهرستان شرکت کرده اند.
وی ادامه داد: برای کارآموزانی که با موفقیت مراحل کتبی و عملی دوره های فنی و حرفه ای را طی کرده اند، گواهینامه بین المللی مهارت صادر شده است.
به گزارش ایرنا، مرکز آموزش فنی و حرفه ای مراغه با هدف مهارت آموزی به کارآموزان در 18 رشته دوره های فنی در این شهرستان برگزار می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 اسفند 1395برچسب:, | 10:59 | نويسنده : شهروند مراغه ای |